welcome to my blog

HTML lessons

Gambar Peserta Kursus Bloge

Gambar Peserta Kursus Bloge

Thursday 17 November 2011

diri ku....

aku di lahir kan di utara....usia aku 37thn bru lpas sambut b,day pd 10hb 11...brmakna usia makin mningkat menerjah kematangan fikiran yg makin mncabar.brhijrah ke kuantan atas dasar perniagaan yg akhirnya trus kekal hingga ke hari ini....aku bersyukur krna masih ada keluarga yg mmberi sokongan yg kuat walaupun aku berada jauh dr keluarga...kawan2....nun di sana....tetapi hri ini mmberi aku seribu makna yg mna aku bertemu kwn2 yg bru yg boleh brkongsi pengalaman brsama aku d mkm ini.oh....tuhan... aku brterima ksh pd cikgu fikah dan cikgu rosidah kerna tk bosan melayan kerenah aku yg bru nk belajar ni....hnya allah saja yg mmbls jasa baik meraka....amin....jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

teruskan....perjuangan ini.....salaza oiii....